30 Mart 2010 Salı

Ucakli 2 Yas Pastasi

 
Selam arkadaslar,

Bu pastada gecen haftalardan kalan bir siparisimdi... Kotu fotograflari temizlerken ne yazikki gaza gelmisim, son 2 fotografi zor kurtardim :) Bazen birinin beni durdurmasi gerekiyor...

Minik Enisin pastasinin tasarimini aile bana birakti, aslinda kotu bir durum, insan ne yapacagini bilmiyor... Acilde bir siparis oldu sadece 1 gunum vardi, bende ucakli bulutlu birseyler yapmak istedim...Calismasi zevkli bir pasta oldu...



Simdi sirada cumaya yetistirecegim bir nisan pastasi, bir de dogumgunu pastasi var, insallah altindan kalkabilirim...

sevgiyle kalin...


2 yorum:

Eya dedi ki...

Mebrulecigim...cok begendim inan.Ellerine saglik, temiz, düzgün ve özenli bir calisma, tebrikler...Haftasonu icin kolayliklar diliyorum, elimde olsa gelirdim sana yardim,sevgilerimle

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım pastalar şahane görünüyor.
mutfağında öyle.
takibime alıyorum seni.daha sık görüşürüz.inşallah.
sevgiler...