17 Şubat 2011 Perşembe

Prenses Pastasi


Bu pastamida yine kucuk prenses Ceylin`in ev kutlamasi icin yapmistim. Annesi bu pastada herseyi bana birakti. Bir kiz cocugu Hello Kitty`den baska ne ister ki diye dusunurken aklima boyle bir dizayn gelmisti. 

Tac yaklasik bir hafta once hazirlandi, iyice beklettim ki kurusun. O formu vermek icin de kavanoza sardim, istedigim gibi de oldu :)  Tacin uzerindeki suslemeler duser mi, tac kirilir mi diyerek cok tedirgindim ama neyseki kotu bir surprizle karsilasmadim...

Sevgiyle...

3 yorum:

takıperileri dedi ki...

Pastanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler

http://perilerorganizasyon.blogspot.com/

hayat dedi ki...

Canım dalgınlıklar hepimize oluyor:)
Ayrıca pasta muhteşem görünüyor.Eline emeğine sağlık.
Sevgiyle kal hemşerim...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com