30 Eylül 2009 Çarşamba

Cars Pastasi...



2 Haftadir sayfama fotograf yukleyemiyorum. Hersey duzgun gitse sasacagim... Halen daha resim ekle sayfasindaki butonlarim calismiyor, sebebini anlamadim ama internette arastirdigim zaman gordum ki bazen olabilen bir aksaklikmis ve kimi zaman 1 aydan fazla surebiliyormus. Neyse ki bu ariza isime yaradi ve Flickr den html kodlariyla fotograf yuklemeyi ogrenmis oldum.



Canim oglumun gecen hafta dogumgunuydu...Gectigimiz sene hastaliklardan dolayi yapamadigim Cars pastasini bu sene yapmis oldum. Kresteki arkadaslariyla kutladigi parti icin yapmistim ve cocuklar pastayi birakip arabalari ve tekerlekleri yediler :) Bu da bana ders oldu, bir daha cocuklara pasta yaparken her tabaga yetecek kadar figur yapacagim... Arabalar icin birbirlerini parcaladi cocuklar...