11 Ekim 2009 Pazar

Leopar Desenli Pasta...

DSC_0541


Canim arkadasim Muhterem`in surpriz dogumgunu partisi icin yaptigim pasta. Ayni sehirde yasadigi arkadaslari bir kutlama organize etmisler ve benimde gelmemi istediler. Eger gidecek olursam da pasta gorevini bana verdiler... 2 gun boyunca nasil bir sey yapsam diye dusundum durdum, hatta pastayi suslemeye basladigim zaman siyah, beyaz ve pembeden olusan sade bir sekil vardi gozumun onunde ama birden leopar desen aklima geldi.

Yaman Ayse`nin ayakkabili pastasindan beri hep yapmak istiyordum ama firsatim olmamisti. Derken stilistlik okulunda ogrendigim leopar desen teknikleride aklima geldi ve pasta bambaska bir hal almaya basladi.

Sevgili Muhterem ve arkadaslari pastayi begendiler, afiyetle yedik ve guzel bir gece gecirdik...

Canim arkadasim, ailenle nice guzel senelere...

DSC_0532

10 yorum:

Eya dedi ki...

Cok güzel olmus ...ellerinize saglik, sevgiler

zehra

disal dedi ki...

zor bir modele benziyor canım...harika olmuş...ellerine sağlık....arkadaşının doğum gününüde kutluyorum....

sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

çok yetenekli olduğun kesin.arkadaşın da çokk şanslıymış canım.ellerine sağlık.pasta şahae...

meleginmarifetleri dedi ki...

Çook güzel olmuş canım ellerine sağlık çok beğendim.
Sevgiler öptüm..

nurmutfakta dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN



46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com/

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

19 EKİM 2009 - 2 KASIM 2009

TARİHLERİ ARASINDA

http://nurmutfakta.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

tasarım mekani dedi ki...

eline saglik... gorunumu guzel duruyor.. slmlar medinem

DUSBAHCESI dedi ki...

Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

Hollandadan sevgiler!
www.dusbahcesi.blogspot.com

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

Serpil dedi ki...

Çok mütiş görünüyor bayıldım ellerinize sağlık...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com