23 Aralık 2009 Çarşamba

Prinzessin Lillifee Pastasi...

DSC_0460

Uzun bir sessizlik doneminden sonra kiz cocuklarina ozel bir pastayla merhaba... Gecen ay siparis uzerine yapmistim ve o gun bu gundur yayinlanmayi bekliyordu. Seker Julia, tam bir Prinzessin Lillifee hayrani. Annesi bana bir fotograf getirdi ve birebir aynisini istedi. Figur olmadigi icin de zorlanmadim. Pastasi icin krema istemediler, sadece cocuklara ozel bir kutlama olacagi icin limonlu pastada karar kildik. Burada cocuklara ozel kutlamalarda pek kremali pastalar kullanilmiyor, en azindan benim yasadigim bolgede oyle...Krema bazi cocuklarda alerji yapiyormus...

DSC_0504

Julia harflerini once pasta altligina yerlestirdim ama kayip dusebilecegi endisesi ile sonradan pastaya yapistirdim, iki sekilde de fotograflamisim...

DSC_0468

Sevgiyle...

5 yorum:

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim hemserim ben usakliyim pastalar nrfis görünüyor blogunu cok beyendim ellerine saglik sevgiler canim öptüm

japon çekirdeği dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://japoncekirdegi.blogspot.com/
51. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
4 OCAK 2010 - 18 OCAK 2010
TARİHLERİ ARASINDA
http://japoncekirdegi.blogspot.com/
YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 51.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
http://gelibolu17.blogspot.com
ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
SEVGİLER

annemineli dedi ki...

Pastalar süper,ellerinize saglık,sevgilerrrr.

sevimin sayfasi dedi ki...

pasta süper görünüyor, benim kizda prinzessin lilifeeye bayiliyor ellerine saglik

DAVET:
31.01.2010 pazar günü Dortmund`da
1. almanya blogcu bulusmasina seni davet ediyorum
gelebilirsen coook sevinirim
cevabini bekliyorum
sevgilerimle sevim

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com