8 Nisan 2008 Salı

Ne mutlu seni sevene...Yasaaa Fenerbahce....

Aslen Fenerli olmasam da ( esim koyu fenerli ve galibiyet halinde galeyana getirip almaya soz verecegi fotograf makinasi ile bu dilegimin bir alakasi yok, ben esini her seven kadin gibi onun mutlulugunu istiyorum sadece :) bu aksam ki ceyrek final son macinda Fenerbahce`ye basarilar diliyorum. Hadi aslanlarim bir kendi kalenize iki onlarin kalesine :)

Saka bir yana can-i gonulden, tum kalbimle Fenerbahceyi Sampiyonlar Ligi kupasini kaldirken gormeyi bir fenerli kadar istiyorum. Ve eger Fener bu aksam ki turu gecerse oturup "neden su ani Turkiye`de yasamiyoruz " diye aglayacagimi da biliyorum :)


Magandalara Duyurulur..!

Yari finale gecme halinde lutfen sokaklara cikmayin, cikacaksaniz da eger silahlarinizi evde birakin. Balkondan sevincle disariyi seyreden insanlarin canini yakmayin, bu sevinci mateme donusturmeyin. Dilerim gecemiz hayirli biter...

Bugun de aksam olmayacak, bir de haber bekliyorum ki sormayin. Almanya`ya geldigim gunden beridir evdeyim, cocuklarimi buyutuyorum. Dun bir telefon aldim. Part time is, hemen bizim kasabada ve gunde sadece 1,5 saat. Esimin de evde oldugu saatlere rastliyor. Esim pek sicak bakmasada ben cok istedim ve olur dedim. Bakalim onlar olur diyecekmi, daha dogrusu yerine gececegim bayan isi birakacak mi?

Goren de Basbakandan haber bekliyorum, kabineye falan atanacagim sanar, oylesi bi yerinde duramamazlik benimkisi :) Eee, koca parasi yemek kolay degil bi yastan sonra:) Fenerin maglubiyeti halinde almayi dusundugum seyler icin de paraya ihtiyacim var. yani hayatimin geri kalanini da fenere endeksledim ya :)

Kalkip yemek yapsam olacak, esim gelecek ve mutfak takir tukur...Bugun basit bi seyler yapmak istedim... Kofte, patates, uzerinde domates sosu, yaninda yogurt veya cacik...Kizima da corba yaptim mi yeter...Bana kolay gelsin...

1 yorum:

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim yorumun icin tesekürler.
Simitleri dene pisman olmayacaksin.Burda satilanlari biliyorsun canim,bunlar sahane oluyor.
Benim esim ve bende koyu FB liyiz.
Bugün umarim sans bizden yana olur ve kazaniriz.
Senin su son cümlen cok hosuma gitti canim.2 bize 1 onlara:))
Ekliyorum listeme seni bir gurbetci olarak:))
Sevgiler.